Kauno mokykla-darželis „Rūtelė”

Raidžių pažinimas

  • Paskelbta: 2012-02-08

Pedagoginėje veikloje tenka ieškoti ir naudoti kuo daugiau įvairesnių bendravimo ir bendradarbiavimo su šeima būdų. Tėvai gali būti sumanūs pagalbininkai ugdymo procese. Tam skleistis padeda laisvanorystė ikimokyklinio ugdymo institucijoje taikant Regia Emilia metodus.

Kadangi dirbau priešmokyklinio ugdymo grupėje, tai besiruošiant mokyklai ugdytiniams svarbu gerai ne tik pažinti raides, bet ir įgyti skaitymo gebėjimų. Tam padeda puikus raidžių žinojimas, jų konfigūracijos atpažinimas pojūčių pagalba (lytėjimo, regėjimo).

Lapkričio 24 dieną į grupę atvyko Domo Girčio mamytė Raimonda, kuri atsinešė iš modelino nulipdytas raides, kuriomis žaidžia Domukas namuose.

Grupės viešnia laisvanorė pamokė, kaip galima iš modelino prisiruošti plonų lazdelių, o vėliau iš jų kurti raides. Smagu visiems buvo nulipdyti po raidelę.

Draugėn sudėtos nulipdytos raidelės, kad per keletą dienų galėtų išdžiūti, o po to galima pojūčių (lytėjimo) pagalba rinkti raides ir dėlioti žaislus, paįvairinti ugdomąsias veiklas žaidžiant stalo žaidimus. Džiugu, smagu, kad galima taip plėtoti ir ugdyti mokomuosius gebėjimus. Taigi, svarbu įtraukti visus tėvus į ugdymo priemonių gamybą, ruošimą, leisti patiems tėvams pastebėti, kokių ugdymo priemonių reikėtų grupėje, o tai sudaro galimybę tobulinti vaikų ugdymą kartu su pedagogais ir padeda tėvams įgyti kompetenciją.

Nepamirškite padėkoti autoriui
  • Elektroniniai dienynai
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pertrauka
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 09.00 - 09.45
  • 3. 10.00 - 10.45
  • 4. 11.05 - 11.50
  • 5. 12.10 - 12.55
  • 6. 13.05 - 13.50