Pasirūpinkime vitaminų atsargomis

Būtent rudenį mūsų organizmas prikaupia vitaminų atsargų žiemai, taip apsisaugo nuo peršalimo,virusinių ligų.                                              

Morkos -  skaisčiai odai ir geresniam regėjimui. Šioje ryškiaspalvėjė rudens daržovėje yra daugybė beta karoteno, vadinamo jaunystės eliksyro. Morkose esantys A, B, C, E, PP vitaminai ir mikroelementai (kalis, natris, magnis) gerina regėjimą, stiprina kaulus ir dantis, šalina iš organizmo nereikalingą cholesterolį, teigiamai veikia skydliaukę.

Brokoliai  -  imunitetui ir sveikam skrandžiui. Tai vitamino PP šaltinis. Brokoliai padeda atsikratyti organizmui kenksmingų medžiagų – valo organizmą, saugo širdies ir kraujagyskių sistemą, stiprina imunitetą.Neseniai mokslininkai atrado , kad brokoliuose yra medžiaga, kuri kovoja su vėžio ląstelėmis.

Burokėliai  –  širdžiai ir normaliam kraujospūdžiui. ai tikra žmogui būtinų vitaminų saugykla.Šios daržovės lapuose vitaminų gerokai daugiau , nei šakniavaisiuose. Be to gausu mineralų – kalio, netrio, magnio, geležies.

Saldžiosios paprikos - organizmui valyti. Paprikos turi daug ląstelienos, o ji tarsi kempinė sugeria į save viską , ką reikia iš organizmo pašalinti ir pašalina. Nedaugelis žino, kad prinokusi raudonoji paprika vitamino C turi net 6 kartus daugiau nei citrina.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroniniai dienynai
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pertrauka
  • 1. 08.00 - 08.45
  • 2. 09.00 - 09.45
  • 3. 10.00 - 10.45
  • 4. 11.05 - 11.50
  • 5. 12.10 - 12.55
  • 6. 13.05 - 13.50